troutskin

troutskin

söndag 21 december 2014

Rätt dött nu faktiskt!.

Är rätt dött nu på flugfiskefronten får jag erkänna. Det mesta är i planeringstadiet inför säsong 2015.
Flugbindningen har sakta men säkert kommit igång, Har tänkt satsa på gädd och havsöringsflugor denna vinter. Men jag har inte allt i mariel och utrustningsväg än så det får vänta så tills det är införskaffat så kommer jag köra på med torrisarna och en del nymfer.

En stor sak som har hänt eller rättare sagt två stora saker har hänt den sista tiden och det är att de har äntligen börjat riva stackmoradammen, fast det kanske ingen har missat. och det andra är att jag har blivit upptagen i Team OFC(Orsa fiskecenter) där jag kommer representera Flugfiskeområdet.
Ska bli både kul och spännande att få representera detta team. Gå gärna in på OFC:s hemsida och kolla in vad de har att erbjuda inom Fiske, Jakt och friluftslivet. Klicka på bannen överst på denna sida så kommer ni dit.

Annars så vill jag avsluta med att önska er en God Jul och ett gott nytt skitfiskeår!!

Skitfiske på er så hörs vi

//Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar